en liten livsuppdatering

Som ni kanske märker går bloggandet fortfarande långsammare än menat, vilket till stor del beror på att jag nu i höst har börjat skolan igen -  allmän linje med estetisk profil på Hagaberg folkhögskola. Jag trivs jättebra och mår otroligt bra av att ha kommit igång igen!
 
Mitt immunförsvar får dock kämpa ganska hårt för att anpassa sig till denna förändring. Eftersom jag spenderat större delen av de senaste åren hemma utan att vara i kontakt med så många människor känner jag mig lite som ett barn som skolar in sig på dagis och blir anfallen av alla okända baciller. Jag har nu varit småsjuk i nästan en månad, men det börjar vända och då hoppas jag kunna lägga mer energi på bloggen.
 
Det bästa med skolan är definitivt profildagarna på tisdagar och fredagar, då jag får vara med min fantastiska klass och lära mig nya tekniker av skapande. Vi har nyligen blivit färdiga med kursmomentet keramik, vilket jag aldrig hållt på med förut men som passade mig otroligt bra!
 
 
Nu har vi kommit in på teckning och akvarell, vilket är saker jag är mer van vid men det finns fortfarande mycket att lära. Förra veckan använde jag tusch med pensel för första gången vilket var mindre läskigt och mer roligt än jag tidigare trott det skulle vara! Om ni vill se mer lägger jag regelbundet upp saker jag skapar på magicaeart.
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

låter så nice!!

2015-10-08 @ 10:39:50
Postat av: Leila Perikala

Hej kära Amanda! Jag önskar dig lycka till med hälsa och konst världen ! Jag är glad att lära känner dig , min kära Koridor kamrat, Stor Kram Leila 💐🌹🙏

2015-10-11 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Litteratur
Bokbloggar.nu

RSS 2.0