På väg mot Bokmässan

Hej alla fina människor! Det blev ett litet oplanerat blogguppehåll över sommaren, vilket beror på en blandning av extrem lästorka och en hel del utmattning.

Det enda jag egentligen har läst är Engelsforstrilogin som är inne på sin tredje omläsning. Jag var, som ni kanske minns, med på inspelningen av filmatiseringen av den första boken i serien, Cirkeln, och i samband med det träffade jag en grupp underbara människor som har ätit upp och förgyllt en stor del av min sommar. En av dem är Emelie, som jag kommer träffa igen imorgon på Bokmässan.

Ja ni läste rätt - efter många år av att ha velat åka dit så blir det äntligen av! Jag har pratat ihop mig med min faster Christina och min kusin Hanna som jag kommer sova hos över helgen och nu är det mindre än en timme kvar tills jag ska ta bussen in till stan för att starta min resa. Det kommer definitivt minst ett inlägg om den upplevelsen!

image

 

Här är då min packning. Extra näsdukar eftersom jag frustrerande nog är väldigt snuvig.

Hoppas ni alla har det fint!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Litteratur
Bokbloggar.nu

RSS 2.0